Top 5 wskazówek dotyczących projektowania wyglądu Twojej marki

Top 5 wskazówek dotyczących projektowania wyglądu Twojej marki

W zeszłym tygodniu uczestniczyłem w Outspire Summit, jednodniowej konferencji poświęconej świadomości marki, na której pojawiło się tak wielu znakomitych prelegentów, pomagających profesjonalistom z branży biznesowej i marketingowej wzmocnić ich markę.  Zainspirowało mnie to do napisania tego bloga, ponieważ kiedy wychodzisz z konferencji z tak dużą energią i kreatywnością, czasami nie wiesz od czego zacząć, prawda? Jaki jest więc lepszy sposób na wykorzystanie całej tej wiedzy, niż w przypadku tego wpisu, aby pomóc Ci podnieść swoją markę, zwiększyć zasięg, urzec klientów i sprawić, że zostaniesz zauważony!

Lookbook jest zbiorem obrazów marki, które pokazują Twoją pracę, design, produkty lub usługi! Pierwsze wrażenie jest najważniejszym wrażeniem.  Aby pomóc Ci w stworzeniu lookbooka, opracowaliśmy krótką listę wskazówek, które pomogą Ci zacząć.

  1. Mówiąc po prostu, trzymaj to po prostu głupie.

Kiedy wchodzisz do sklepu i widzisz ubrania wciśnięte na haczyki wystawowe lub niedopasowane do innych przedmiotów, ma to tendencję do tworzenia poczucia dezorganizacji i daje Ci wrażenie, że nie dostajesz świetnego produktu.  Kiedy projektujesz, musisz mieć to na uwadze.  Tła powinny być białe, beżowe lub szare. To sprawia, że klient skupia się na produkcie, a nie na tle. Proste, neutralne tła pomagają w uzupełnieniu produktu.  Utrzymaj swój krój pisma w czystości i prostocie. Czcionka San Szeryf jest zazwyczaj najłatwiejsza do odczytania i użycia odpowiedniego kerning, aby nie wyglądała na zatłoczoną na stronie. Podpisy i tekst powinny być tak krótkie, jak to tylko możliwe, aby strzały produktu pozostawały w centrum uwagi.

  1. Sfotografuj swoje produkty tak, jak były przeznaczone… z myślą o prawdziwych ludziach.

Polecam zatrudnienie profesjonalnego fotografa, nie tylko dlatego, że posiada on profesjonalne obiektywy i specjalne filtry, które sprawiają, że zdjęcia wyglądają estetycznie, ale także dlatego, że może on pomóc Ci w komponowaniu i układaniu zdjęć. Jestem świetny w drukowaniu, ale wynajmuję go, gdy potrzebuję eksperta od czegoś, czego nie robię dobrze.  Skieruj swoje zdjęcia w stronę rynku docelowego.  Jeśli na przykład sprzedajesz ubrania, wybieraj modele i ustawienia, które odzwierciedlają Twoją docelową sytuację demograficzną.  Weź pod uwagę szczegóły, takie jak pozy modeli, aby upewnić się, że wszystkie one są dopełnieniem tożsamości Twojej marki.

  1. Jeśli chodzi o układ, zacznij wielki i zakończ wielki.

Tak samo ważny jak wybór świetnego fotografa, tak samo ważny jest wybór projektanta z doświadczeniem w projektowaniu dynamicznych lookbooków.  Chcesz stworzyć doświadczenie dla swoich odbiorców od pierwszej do ostatniej strony.  Porozmawiaj z projektantem o układzie, tekście, zdjęciach i o tym, jak chcesz, aby książka płynęła. Weź pod uwagę takie rzeczy jak to, jak każdy obrazek uzupełnia inne. Czy jesteś konsekwentny od strony do strony? Jaki obrazek powinna przekazywać okładka? Na czym chcesz zakończyć?  Oczywiście twoje dane kontaktowe, takie jak adres, strona internetowa i być może informacje kontaktowe w mediach społecznościowych. Miałem przyjemność pracować z kilkoma wspaniałymi projektantami, którzy naprawdę przekazują przekaz w swoim layoucie.

  1. Projektowanie do druku – prawdopodobnie najważniejsza część.

Zanim zaczniesz projektować i układać strony, porozmawiaj ze swoją drukarką (to ja!) i sprawdź, jaki rozmiar może ona drukować, a także jaki rozmiar i ilość strony zaleca.  Jeśli projektujesz coś, co nie może być uruchomione cyfrowo, to marnujesz czas, pieniądze i wysiłek.  Następnie porozmawiaj o obrazach, których użyłeś w swoim lookbooku. Idealnie byłoby, gdyby zdjęcia CMYK .tif były najlepsze do reprodukcji cyfrowej.  Nie muszą być ekstremalnie duże i o ile mają 300 dpi w rozmiarze, który będziesz reprodukował, powinno być w porządku. Ponadto, upewnij się, że umieścisz na nich spady i ślady kadrowania, aby drukarka mogła bez problemu przycinać.

Następnie zdecyduj, czy chcesz, aby te siodełka były zszyte, idealnie oprawione, czy też oprawione w wiro lub spiralę. Szew siodełkowy może być użyty do około 48 stron. Następnie najlepiej jest wykonać je w oprawie idealnej lub wirowej. W zależności od wyglądu, który wybierzesz, jeden z nich może być po prostu doskonały.  W zależności od budżetu, możesz również robić książki w oprawie twardej lub kasetonowej. Jeśli planujesz zmienić wygląd książki od czasu do czasu, to będzie to bardzo kosztowny sposób, aby przejść. Większość drukarek nie perfekcyjnie oprawia książki we własnym zakresie i zleca tego typu usługi na zewnątrz.

  1. W skrócie…

Pamiętaj, znajdź dobrego fotografa – zwiększ swój budżet na tę część, jeśli będziesz musiał. Dobre zdjęcia tworzą świetną książkę.  Następnie uzyskać wielki projektant – ta część może zrobić cię lub złamać. Zły układ sprawia, że nikt nie traktuje Twojej marki poważnie. Jeśli wygląda na to, że twoja mama położyła to w power point, to nie powinieneś tego drukować. I wreszcie, najważniejsza część układanki, zdobądź doskonałą drukarkę do reprodukcji na papierach, która sprawi, że ktoś będzie chciał ją podnieść i odwrócić stronę. Znajdź partnera do spraw druku, który doceni to, co próbujesz zrobić.

http://ekodruki.pl/

Previous Lista kontrolna zaopatrzenia biurowego
Next Jaki jest realny koszt projektu łazienki?

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Praca przez internet – szanse i zagrożenia

Kiedyś było to nie do pomyślenia, jednak w tej chwili coraz więcej osób pracuje przez internet. Starsze osoby zawsze dziwią się, że młodsi nie muszą chodzić do pracy, tylko zasiadają

Strefa Biznesu 0 Comments

Koszty działania firm i administracji państwowej mogą być niższe

Administracja publiczna i prywatna w Polsce jest nadal konserwatywna w zakresie stosowanych technologii. Tymczasem najnowsze rozwiązania IT, które można dostosować do danej organizacji, zdobywają dojrzałe rynki możliwościami znaczącego obniżenia kosztów działalności. Dominik Żochowski,

Strefa Biznesu 0 Comments

Dlaczego warto postawić na urządzenie wielofunkcyjne?

Zarówno w biurze, jak i w domu często korzystamy z drukarki i skanera. Nierzadko przydaje się również kserokopiarka. Zamiast kupować trzy odrębne urządzenia, które zajmą naprawdę sporo miejsca, lepiej zdecydować

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź